Busy day *like*

Idag har det varit fullt upp, men det är skönt med såna dagar. Ibland behöver man det också eftersom man jobbat mycket och sparar på sig saker.
Hur som helst gick jag upp kl. 7.45am idag och åkte till Social Security Office (tidigare inlägg), kom hem vid en 10.30 och åt en lätt lunch och väntade på att min värd mamma skulle komma hem så jag kunde låna bilen. eftersom Mr. Car är trasig... igen. JObbade lite på min läxa från au pair helgen. Så mellan 12.30 och 2pm var jag på gymmet och plågade mig själv :). Kom hem duschade och fortsatte skriva lite på min läxe som jag sen också blev klar med och mailade iväg. Så det känns skönt att ha det gjort (också tidigare inlägg).
Vid 5.30 hämtade jag upp Birgit och vi åkte för att käka middag. Vi ahr länge pratat om att hitta på något med vi har aldrig kunnar hitta en bra dag. Hon är från Estland, lätte gullig och lättsam tjej =)

Jag och Birgit på ett mindre vackert Diner. Var som en barack, verkligen!
 

Sen gick vi till Dunkin Donuts och köpte Vanilla Chai och satt oss ute på en parkbänk i blåsten =) Efter det åkte vi hem till mig och kollade på Eat, Love and Pray. Var en härlig film!


Thanks for tonight Birgit, it was really fun!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback