Underbara E <3

Idag när jag tog in posten såg jag ett brunt kuvert. kollade automatiskt på det eftersom det såg svenskt ut och visst var det de.
När jag öppnade det hittade jag några personliga saker hon hade skickat med för att låta mig få en försmak på vad jag kom hem till, så sött Elin!! Hon hade och skcikat med en skiva, DVD-R. Just då satt jag i bilen så jag kunde inte titta på den eftersom jag hade en snarkande J i baksätet. Utanpå stog det "Innehåller en önskning". Blev grymt nyfiken och hade mina aningar. När jag sen gick upp till min dator senare på kvällen satt jag i den och visst vard et som jag trodde. Filmen vi gjorde från en Monday bar kryssning 2009. Åh vad jag skrattade, alla roliga kommentarer och hur hela filmen var gjort. Grät och skrattade vartannat.

När vi skypade sist, förra veckan lr så, började vi prata om just den här filmen och Elin påstog att hon inte hade några bilder alls från kyssningen och inte heller filmen. Även omd et var jag som fick den från henne från början. Tyckte det var ritkigt skumt för Elin brukar ha koll ;). Nu förstår jag varför... hon lurade mig totalt och jag hade inte väntat mig att den skulle komma i postlådan.

När jag har varit här har jag verkligen förstått vilka som är mina vänner och bästa vänner. Ni vet vilka ni är och betyder guld för mig. Och tack än en gång Elin.... alltid kul att få något från dig för du är lika påhittig som vanligt :) You just made my last time here soooooo much better *love you*





Kommentarer
Postat av: Elin

Haha...Så lite så=) Tyckte ja skulle uppgradera den lite till dig. Love you Toooo!!

2011-03-24 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback