Avslappnad och härlig dag

De senaste veckorna har jag varit så avslappnad med barnen, vi skrattar och tokar med än vanligt. Kanske låter en aning sorgligt med tanke på att jag snart åker hem men tror att det är just av den anledningen som jag kan slappna av.

Efter att T och W kommit hem från skolan igår åkte vi till Funplex, en stor inomhus hall men små karuseller och massa spelmaskiner. T vann en Smurf-flicka och visade stolt mig och Joanna. Hon vann även en till Joanna och J. Jag frågade om hon kunde försöka få en till mig också, hon sa då att hon kunde försöka få "Grandpa Smurf". Efter varje försök Grandpa Smurf kom närmare luckan där han fick lov att trilla ner. Efter tredje försöket skräckte T in sin hand och lyckades dra ner honom, plocka ut honom och ge honom till mig. Jag visste att det var fel att inte tala om för henne att göra så men jag tyckte det var så sött av henne att verkligen vilja ge mig den även om det resultrade i att hon stal den. Haha vilken dålig au pair jag är!! Men jag blev väldigt glad =)



Igår kväll busade jag med barnen, jag och T låg på golvet och cyklade i luften och de fick även en tur på flygplanet (som bestog av mina ben uppe i luften), jag jagade dem och de skrattade så det kiknade =). Vi lekte "smack the boody" som är en typ av "tag". Hihi så lustigt men barnen älskar de!!

Så det är så här min mjukisdjur samling ser ut på min säng. En nalle jag köpte här, där av namnet USA =), Grandpa Smurf som T "vann" till mig. Sist och minst Tiny, en "Angry Bird" som T har velat ska sova i min säng och nu gjort i ca tre veckor =)


Kommer sakna barnen, speciellt när de är på sina söta och härliga humör! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback