En helt vanlig dag..

Idag innan J skulle på sin "Spechtherapy" träffade jag, Joanna och J Jean och hennes host kid vid lekparken. De sprang runt och lekte, sparkade boll och hade rolgit. Sen när J hade sin lektion mötte vi upp Bea och åt frozen yogurt från Red Mango.

 

Senare på dagen skjutsade jag T till ridning. Såg ett föl, så himla sött. T hade en timmes lektion den här gången. var lite sista minuten lektion för den hästen hon brukar rida avled tyvärr =(. Men T hade roligt och jag fick lite tid att dricka kaffe ur min fina collage termos och läsa Cosmopolitan =).

 



Kommentarer
Postat av: Helena

Finaste muggen! :)

2011-05-04 @ 04:56:45
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken snygg mugg!!=)

2011-05-04 @ 09:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback