Goodbye Dinner!

I fredags hade familjen en middag för mig, vi åt min favorit mat "Veal cutlet, rice and roasted carrots" och det var lika gott som vanligt =). Något jag måste laga när jag kommer hem! Så klart hade jag bakat en kladdkaka till efterätt, dekorerade den med choklad frosting och Hersey´s kisses.


Vi åt mat, pratade, drack vin och skrattade. Alla hade vi en härlig stund och barnen var så underbara. T satt i mitt knä och myste =). Jag fick några presenter som jag älskade, blev så berörd och satt där med ett leende på mina läppar och kunde inte beskriva med ord hur glad jag var.

Ett jätte fint kort, ett halsband från Tiffany´s av en glasstrut (min host family älskar glass) och en bok om NYC.


Min värd mamma gick sedan och la J och T satt i mitt knä och myste. Efter ett tag frågade hon om jag kunde ta henne till hennes rum och stoppa om henne. När hon lagt sig i sängen och vi sagt godnatt, frågade hon om jag kunde sätta mig på sängen. Visst sa jag. "I know that this is kind of last minute. I know we have had our fights and stuff but..." Hon tog min hand och kramade om den "I love you Angie". Så himla sött, visste inte vad jag skulle säga, bara att jag älskade henne också =)



Kommentarer
Postat av: Helena

Så himla mysigt! Verkligen ett sånt tillfälle man kommer minnas resten av sitt liv!

2011-05-10 @ 05:15:35
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback