San Francisco!!!

Ska inte skriva sa mycket just idag eftersom jag bara har 20 minuter pa mig och kan inte lagga in bilder :)  Men jag har det kanon har och jag njuter av varje sekund. Redan tagit en massa bilder... Sa vad har jag gjort hittills??
*Besokt Alcatraz och det var det basta pa resan hitills, speciellt Audio touren i cellhuset. Fick rysningar av att lyssna!!
*Akt langst fram i en Cable Car, hallt i mig upp och nedfor backarna
*Akt subway och "tram"
*Tittat pa alla mojliga gatumusikanter
*Cyklat langs kusten och over Golden Gate Bridge och aven till Golden Gate Park och jag sager bara WOW till utsikten over havet och bergen :)
*Varit vid Fisherman's Warf
*Blivit uppdragen pa scen av en som uptradde, men jag hade kul!
*Pratat med alla mojliga olika folk, fran SF, andra delar av CA, London, Australien osv.
*Och massa annat!!

Det har tycker jag latt att alla ska prova pa, kanner just nu att det bara ar fordelar med att aka ensam, man blir mer frammat och social. Man kan gora vad man vill och jag har fatt tiden att ga sa himla latt. Har varit ute bade lordag och sondag nu i ca 10-11 timmar varje dag och bara gjort saker :)

Men skriver rese dagbok nu och sa ska jag skriva ner allt sen nar jag komemr hem och wow vad jag komemr fa skriva. men vill inte glomma nagot :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback