My trip =)

Nu börjar det dra ihop sig tills det är dags för mig att åka på min resa. Jag längtar och är så förväntansfull samtidigt som jag är nervös och rädd. Men det kommer bli awesome =)

I början av året skulle jag aldrig kunnat tro att jag skulle åka iväg på en sån här resa själv, "Det kan man väl inte göra heller!" Först visste jag inte vem jag skulle åka med eftersom alla andra skulle jobba och My skulle haft en kompis här. Men sen började jag känna på tanken att åka själv och blev mer och mer säker på attd et vard et jag ville. och nu sitter jag här med allt bokat och ska åka iväg själv =)

Så jag har skrivit ner kostnader och sightsing som jag bokat. För er som kanske är nyfikna att göra en liknande resa själva:

*Flygbiljetter,
Newark (NJ)-SF: $245
LA-JFK (New York): $176
*Hostel:
2 nätter SF: $60
2 nätter LA: $72
*Suntrek trip,
8 dagar, SF-LA: $800
*Mat,
Suntrek: $50
*Alcatraz SF: $26
*Urban Adventures
LA: $79

Summa: $1508 (ca 9800kr)

*
Sen tillkommer mat, fickpengar och transport. Det är svårt att veta hur mycket det blir men jag ser bara till att ha nog med pengar med mig. Och ärligt talat trodde jag summarn skulle bli mer än vad den blev så jag är bara nöjd!



Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer nog och få det grymt och se otroligt mycke, se till att njuta ordentligt. Tycker du är stark som åker själv och se till att ta många kort så man får se=)

2011-05-12 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback