Allt-möjligt-dag

Sov till 10:22, vilket är på tok för länge. Åt frulle och försökte beställa julklappar på datorn vilket inte gick så bra. Tog sen en springtur, duschade och åkte till Michaels, min favorit affär med massa arts and crafts saker. Köpte lite smått och gott, en bok för scrapbooking som jag ska ge familjen innan jag åker hem, några roliga knappar att sy fast på barnens sockor och lite saker för att dekorera och göra barnen egna, personliga och roliga Dala-hästar =) T ska få en vacker glittrig häst, W ska få en cool häst som ser ut som en races bil med flames och sånt på. J har jag faktiskt inte listat ut än. Han gillar brandbilar, Thomas, Diego, Nicke Nyfiken och Cars. Men känns lite väl att sätta såna stickers på en dalahäst :) Några tips?

Tog sen Mr Car och brummade vidare till Walgreens och hoppades på att få fixa mina julklappar till värd föräldrar och farfarn. Men icke, datumet för att hämta sakerna var 28 dec :( Ska prova på nätet annars får det duga. Vet inte vad jag ska ge dem annars :S Köpte sushi på Kings och efter att jag käkat den hemma rörde jag ihop en kladdkaka för att ta med mig på ett Au Pair möte. Jag och JEan skulle nämligen följa med på ett av My's möten. Hon hade varit så gullig och köpt julklappar till oss två som vi tog med oss till julklappsleken. Jag fick eller rättare sagt stal ett set för varm choklad =)

Men jag hade som vanligt en bra dag "off". Tack MY och JEAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback