Hang out w Jean

Igår fredag hade jag och Jean filmkväll, det blev Pretty Woman och njöt framför den nya tv:n i lekrummet på min våning. Tv:n som varit där innan va inte som den skulle i färgerna, orange och brun bara ungefär. Läppar var blå konstigt nog och rött blev brun/orange. Men nu känns det som att man tittar på en helt ny tv. Vi åt godis och njöt av den fina bilden :) Låter löjligt men efter att ha haft skumma färger i 7 månader så är man rätt nöjd nu kan jag lova!

Min gulliga mamma skickade paket till mig här om dagen så vi åt julskum och jag drack julmust (Jean tyckte det smakade en blandning av öl och cola) *empty*


Eftersom familjen ska ha julfest så var alla katterna upp i rummet intill mitt. Men Pugsley fick göra oss sällskap. Han har dock inte lysnade ögon som på bilden...än =)




Idag åkte jag och Jean lite spontant till IKEA. Jag behövde bl a julmust eftersom jag drack min igår =) Slutade med att jag köpte glögg (som jag ska ta med och bjuda släkten på när vi firar jul med dem), två flaskor julmust, paradis ask (som gåva till de som har julfirandet), choklad, cocosbollar (skum), lingonsaft och sirap so jag kan göra knäck på måndag =)

Jean hade aldrig varit där och när vi parkerat bilen och var på väg in sa hon att hon kankse skulle bli rädd av att det var så stort och springa ut. Jag bara skrattade och tog en bild på henne (dock när vi var ute igen men ändå). Så det betyder att vi kom ut levande och välbehållna =)

Vi strosade runt bland "the showrooms" som hon så fint kallade dem och pratade om hur vi ville ha våra hem. Kollade vad de hade för käk att erbjuda och Jean hittade en Hippo som hon nog blev liite kär i =) Jag träffade på en farlig tiger *haha*.


Dags att jobba snart, vill inte men ibland måste man göra saker man inte gillar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback