Holiday Party

Min värd familj har planerat för lördagens Holiday party ett bra dag nu, skickat ut fancy inbjudningar till ca 75 personer och bokat catering firma mm. Denna veckan har/ska jag jobba alla dagarna, ha "sleepover" med barnen i mitt rum på lördag natt för att det kommer vara ett väldans liv här imorgon kväll. De har instellerat ett mastigt ljudsystem på bottenvångingen, en kille var här och gjorde rent akvariumet, cateringfirman har varit här och lämnat av massa saker idag, "plastat" in hela altanen på framsidan för att sätta ut infra värme där och de ska även ha en "garderob". Städerskan har fått jobba otroligt mycket för att städa infor imorgon. Till och med soptunnorna har flyttats in i garaget för att det ska vara så perfekt som möjligt. Inredningsprylar till förmögenhet och timmar av pysslande.

Vet inte om jag vågar tänka på hur stort det kommer vara imorgon. Mycket folk. Bara barnen sköter sig och har roligt är jag nöjd. Men jag komme rvara otroligt trött på söndag. Ska jobba 2.45pm till ca midnatt imorgon lördag och 7am til kl 12 på söndag. Men men, bara att bita ihop, ska ju inte klaga på att jag inte fått jobbat under mitt år här iaf...Blir nog bra när den här helgen är över =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback