Ledig helg 3-5 december

Oj nu var det länge sedan jag uppdaterade. Har varit rätt fullt upp med träning, festande, umgås med vänner och julförberedelser.

I helgen hade jag iaf min lediga helg. På fredags kvällen efetr att jag slutat åkte jag med Jean och Malin till Target. Slutnotan hamnade på 106$. Jag blev skapligt förvånad men köpte kläder jag behövde.
*I fleecejacka
*Underställströja som jag ska ha när jag springer utomhus
*Två träningslinnen
*Ett par svarta jeansleggings

Efter det åkte vi hem till mig, kollade på film, snackade och åt chips och dipp. Var en skön kväll =)



På lördagen skulle jag eg ha träffat en kompis i NYC men blev inställt. Så jag, Malin och Anna åkte till Marschalls och Livingston Mall på dagen. Vi handlade lite kläder och åt Kina mat.

Sen var det dags att hämta Nina och sen åka hem till mig för att göra sig ordning för party i NYC. Tog sen tåget in till stan. Var lika roligt som vanligt att festa med henne. Hon är en sån människa som utstrålar fullt med positiv energi och det älskar jag! Vi dansade hela kvällen och hade jätte roligt. Kom hem vid 5 på morgonen och jag somnade som en stock =)

Thanks Nina for an Awesome night, as usual! <3



På söndagen hade vi au pair möte hos Jean. Vi hade en liten julfest, bytte julklappar och åt godsaker. Var mysigt.

Har ingen bild tyvärr =) Men det var en bra helg. Nu längtar jag tills Frida kommer mellan jul och nyår <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback