Musiken i USA just nu!

Eftersom Sverige är så sena med allting tänkte jag dela med mig av lite hits som går för fullt på radion här i USA just nu. Är är några av mina favoriter så lyssna och njut!



Rihanna - Te Amo

Nicki Minaj - Your Love

Fefe Dobson - Ghost

Enrique Iglesias ft PitBull - I like it

Hedley - Perfect

Drake - Find your love

B.o.B ft Hayley Williams - Airplanes (min personliga favorit)

Adam Lambert - If I Had You

B.o.B ft Bruno Mars - Nothin' on you

Nickelback - Far Away

Faber Drive - G-Get Up and Dance

OneRepublic - Secrets


Har hittat alla klippen på Youtube.com så klart =)




Kommentarer
Postat av: Ellie

hej! jag har precis precis kommit till washington dc för 2 dagar sen och hehe..min värdmamma sa att jag inte alls får lyssna på radion när barnen är i bilen för att de kan spela nåt "inappropriate" där typ.. :O omg! man missar ju sååå mkt! får du det??



riktigt bra låtar frstn, te amo är ju verkligen sååå bra! :)

2010-07-25 @ 04:18:30
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ellie: Jag gjorde inte det i början heller. Men vad ska man annars lyssna på, inte så att det finns en barnkanal på radion direkt. Men nu lyssnar jag för fullt. =) Skulle man lyssna på barnmusik hela dagarna blir man ju knäpp =)

2010-07-25 @ 15:01:02
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback