Plast och stubb =)

Onsdag 7/7 kl. 12.27:

Jag stog vid kylskåpet och W står bredvid mig och frågar: "Why do you have plastic here?" Och pekar på mitt ena Bh-band (jag hade genomskinliga band eftersom jag hade ett sånt linne på mig så jag inte kunde ha vanliga band).
Jag skrattar och vet inte riktigt vad jag ska säga när hans mamma också var i köket. "Because it's my bra" säger jag lite generat.
"Do they have thoose in Sweden?"
"Yes but they have it here to"
"Oh" säger han lite fundersamt.
Hans mamma säger något i stil med att man har såna band för att man inte vill att sina vanliga bh-band ska synas. Barn är så himla spontana och man får vara med om alla möjliga olika kommentarer. Man kommer inte undan =)

Igår när vi skulle säga godnatt skulle han kittla mig under armen och frågade varför jag var stubbig *asg*. Jag sa att tjejer också får hår i armhålorna och behöver raka sig, om man vill de (jag inte vill påverka honom till att tycka att tjejer SKA raka sig eftersom alla inte gör det). "Do you need to shave your hole face too? Cause guys need to do that."
Nej det behöver inte tjejer göra förklarar jag, men säger att vi får hår på benen som killar också får. Han tog ett grepp om mitt ben och påpekade att han kunde se små små hårstrån som var på väg ut.
När jag sagt godnatt till honom och så gick jag därifrån med ett leende på mina läppar. Var roligt =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha va barn kan va roliga!! ^^ Du verkar ha de bra iaf där borta i Amerika. Härligt! =)

Stor kram på dig!!

2010-07-07 @ 21:44:04
URL: http://jessicalouise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback