Weekend off in Philadelphia, fredag

Jag får konstigt nog alltid känslan av lite ångest när jag vet att jag inte har något planerat på helgerna och det var inte lindrigare denna gång när jag visste at jag hade min weekend off. Så jag chansade och frågade Sara ifall jag kunde få komma till henne över helgen. var en ren chansning efetrsom jag vet att det är svårt att passa in de lediga helgerna med kompisar. Men hon var också ledig så i fredags efter jobbet åkte jag till Wayne, som ligger väster om Philadelphia.

Efter ca 2 timmars biltur var jag framme. Min bil var inne på service så jag fick låna min värd pappas Lexus som också hade navigation. Awesome att BMW inte var klar, tänkte jag! Var så roligt att träffa henne igen, sist var när vi var till Six Flags.
Vi bestämde oss för att gå och se The Last Airbender 3D på bio, sagt och gjort!

Jag och Sara med våra 3D brillor :)




Var en riktigt bra film och nu är det bara att vänta på nästa film för det ska tydligen bara 4 st om jag förstått det hela rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback