Något jag inte kan låta bli att skratta åt =)

Fick en länk av Frida för några dagar sen. Det var helt underbart för jag skrattade och skrattade. Det förgyllde min dag och var välbehövligt =). Tack Frida!

Och vill nu dela med mig av det till allihopa. Passa på att göra din egen Fuldans med en kompis ansikte och skicka, förgyll hennes/honoms dag du med =)
Ser att jag fått en midsommarstång och krans nu också, Awesome!
http://fuldans.se/?v=takyblpatw

I NYC dansar man på gatorna och får folk att skratta =)



Kommentarer
Postat av: Helene Dragsten

Hahahahahahoohohohohohohohihihihihihi!!!!! Fyyy fasen va snyggt! Ja, nu fick då jag månadens skratt!! Tack så mycket!!! Massor av kramar :D

2010-06-26 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback