Vart raggar du?

Jag var på väg hem från köpcentret för en stund & spelade hög musik och hade rutorna nere för att det var så sjukt varmt i bilen. Jag stannade vid en Stop skylt och blinkade vänster och en kille kör upp till höger om mig och jag kollar mot honom. Jag hör att han säger något och kör inte ut även om han har fritt framför sig och åt sidorna. Ser i ögonvrån att han stirrar åt mig håll och säger något. Jag tittar framåt och har fullt sjå att inte få kärringstop eftersom det var en liten backe. Samtidigt som jag tycker det är så grymt pinsamt. Kände mig som en tonåring igen då jag bara ville börja fnittra.

Men när jag väl kommer iväg börjar jag garva för mig själv och ser i backspegeln att han sakta kör ut åt motsatt håll. Helt klart dagens roliga!


Inte varje dag man får "ragg" vid en Stoppskylt, bara i Staterna kanske =)





Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahaa, det var nå nytt! Sånt man sett i filmer, händer alltså på riktigt! :) Ska prova den här hemma i Borlänge, tror du den funkar?

2010-06-24 @ 21:39:22
URL: http://linascrib.blogg.se/
Postat av: mamma

Ha ha Angelica det kallas för USA flört:))har du inte sett det på filmer:)

2010-06-24 @ 21:39:52
Postat av: Sara Nyrvik

You Go Girl!

2010-06-25 @ 01:56:06
Postat av: Angelica

Mamma: Haha och får jag fråga hur du vet det? Varit med om en sån själv i unga år kanske? ;)

Lina: Jag vet, helt sjukt kul. Undrar vad som skulle hänt om jag hade svarat honom. Han var ju inte snygg heller, bara bilen dock :D Ja varför inte, men då får du tajma in det på en tvåfilig väg och när båda har rutorna nere =) Good Luck!!

2010-06-25 @ 04:54:15
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback