Dalarna vs. NJ

Ville bara visa er hur skillnaden på väder är just nu i Dalarna, Sverige och NJ, USA. Helst sjukt =)


New Jersey 2010-11-20

Dalarna, Sverige 2010-11-19


Just nu är jag glad att jag slipper snön ett litet tag till, men tror jag kommer sakna det när det är första advent och december. När man verkligen vill ha julkänslan, som man bara kan få med snö =) Men blir så glad när jag får mms på min Sverige telefon. Mamma är duktig på att skicka bilder <3 Är alltid kul att veta vad som händer hemma i nu kalla Dalarna =)


Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilken skillnad på väder.När kommer vintern till er?Har du tagit bilden från ditt fönster?kram mamma

2010-11-23 @ 19:40:27
Postat av: Angelica

Mamma: Jag vet faktiskt inte men december tror jag. Men med tanke på att vi har 6 grader nu så står det väl inte på men känns ändå så himla varmt. Konstigt nog. Ja det är från mitt fönster =) Kramar*

2010-11-24 @ 17:23:38
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback