Full rulle

Idag har det varit en sån här dag då jag hunnit med så mycket. Kanske beror på att jag inte setat vid datorn, eller blivit fast vid den åtminstone =)
Så vad har jag gjort idag när jag hunnit med så mycket?
  • Åt frukost och skrev klart brevet till mina mor och farföräldrar, som jag skrivit på alltför länge. Gjorde klart breven.
  • Åkte till Wahlgreens och lämnade in ett kort jag ville ha framkallat
  • Åkte till Starbucks och köpte en julklapp
  • Hämtade ut kortet på Wahlgreens, köpte inslagspapper mm.
  • Åkte hem och slog in julklappar
  • Åkte till banken med min check och till posten och postade paket+brev
  • Åkte hem och julpyntade, dammade och damsög mitt rum. Kan säga att det verkligen behövdes men nu är det rent och fint OCH julpyntat =)
  • Tog mig en springtur på 35 minuter i mörkret. Jag måste verkligen hitta en reflexväst... Men skönt!
  • Duschade och smsade Jean, vi åkte och köpte mat på Wendys och kollade på Karate Kid (1984).
En helt klockren dag. Jag blir så stolt när jag får så där mycket gjort. Nu har jag inte så mycket jag behöver göra varje vecka jag är ledig men nu var det lite extra eftersom jag dels skjutit upp en del och även för att det är jul snart. Lägger upp bilder på mitt julpynt i ett nytt inlägg eftersom det hamnar under kategorin Christmas =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback