Härlig fredag!


Detta kommer bli ett snabbt inlägg för att det är så sent
och jags ka upp tidigt ohc jobba imorgon. Ska till farfarn igen såd et blir intensivt med jobb. Nu förstår jag verkligen varför alla säger att sommaren är värst. Om ni bara visste hur mycket jag längtar tills skolan börjar igen, lugn och ro, någorlunda iaf.

Har bakat en sockerkaka idag, den blev tyvärr lite kladdig i mitten och sjönk ihop lite men den smakade bra med bakpulvret iaf =)


Hade skattjakt för T idag för hon fyller år på söndag. Jag hade lagt ut lappar runt on i huset och i trädgården som hon fick klura på och leta efter nästa ledtråd.



T gillade verkligen hela skattjakten och hoppade av glädje när vi var färdiga. Så det var väldigt lyckat och det gör mig glad =) De önskade sig en skattjakt vid jul också, fast ute i snön, men en karta och ev massa utmaningar de behöver göra för att få nästa ledtråd. Så sött men jag funderar seriöst på att göra en åt dem :D

På kvällen var det dags att hänga lite med tjejerna. Vi åt middag på Panana Bread, som är ett sallads ställe men färskt bröd. Riktigt fräscht faktiskt. Sen drog vi till Route 10 för att spela bowling, gick lite dåligt i början men sen blev vi riktigt bra. Jeannet vann första gången och jag vann andra =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback