Makaroni Pudding

Idag gjorde jag något litet ihop kok med tanke på att de inte finns så mycket annat i frysen att välja på. De fryser inte in mat i detta hushållet, de låter de va i kylskåpet tills något bestämmer sig för att det är gammalt och slänger det. Och jag har inte så stor lust att handla så mycket mat för min lön heller så då tar jag det som finns hemma. Tur säger jag att jag bott ensam och har lite fantasi iaf.

Men har den glada nyheten att det smakade precis som det gjort för mig hemma. Jag njöt till fullo =)







Kommentarer
Postat av: Tinde

det ser ju faktiskt gott ut! tack for alla dina kommentarer pa bloggen :-)

2010-09-10 @ 02:29:51
Postat av: Sara Nyrvik

Ser mums ut Angie. Ingen sparar mat här heller. För dom äter aldrig hemma :/

2010-09-10 @ 04:07:34
URL: http://saranyrvik.blogspot.com
Postat av: Elin

Man skulle ha din fantasi på matlagning då skulle de vara roligare=)

2010-09-10 @ 09:07:39
Postat av: mamma

ser riktigt gott ut och du har verkligen fått till det med färger på tallriken också:)

2010-09-11 @ 13:08:15
Postat av: Angelica

Va gulliga ni är, blir så glad att höra sånt här :) Har fått höra av städerskan att jag är väldigt huslig av mig, duktig på att laga mat och så. Kanske beror på att jag alltid av någon konstig anledning gör det när hon är här :D

2010-09-16 @ 04:37:27
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

ser väldigt gott ut! :D Hoppas det smakade ;)

2010-09-16 @ 05:41:28
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback