När man inte letar hittar man =)

Idag efter att jag och J hade lämnat av de två äldsta vid skolan åkte vi till Target. Fick lov att köpa blöjor och våtservetter till J, jag passade så klart på att titta lite på kläder =) I början var jag anti att handla kläder där men de finns faktiskt rätt så mycket fint ändå, mycket basplagg men det är ju aldrig fel.

Var och handlade på Livingston Mall igår, skulle titta efter en topp jag skulle ha imorgon om det blev utgång. Hittade ingen topp men hittade ett par örhängen, ett armband, ett par jeansleggings och en tröja. Så detta är mitt fynd de senaste dagarna...





Kommentarer
Postat av: Elin

Jadu, ja ångrar då inte att ja sa till dig att du hade för mycke kläder me dig dit:P

2010-10-01 @ 03:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback