Pubkväll+hang out

Jag slutade kl 4pm i lördags, My kom och vi gjorde oss ordning innan vi tog 4.53 tåget in till NYC med Jeannet. I stan mötte vi upp Sofia och Rikke. Åt middag på Hard Rock Café, var faktiskt första gången jag var där inne. Vi hade så roligt, can u tell? =)

1. Danskorna Jean och Rikke
2. Jag och My
3. Sofia påstog precis innan fotot att hon inte kunde snurra spagettin på gaffeln, men ack så fel hon hade =)
4. Bästa servetören ever. han frågade vart vi kom ifrån och när några av oss sa Sverige visade han upp sina snusdosor. Tyckte det var så klockrent så frågade om ett foto. Som han själv sa: "Snus Viking Sage"
5. Brudarna på Time Square på väg till den Irländska Puben "The Wrightway" (om jag kommer ihåg rätt)

    

Sen satt vi på puben och snackade, skrattade and had a blast =)  

Thanks girls, it was an awesome night!! <3



Igår söndag var jag helt ledig, efter att jag sovit ut och ätit frulle pallrade jag mig till gymmet. Efter en dusch och lite uppfräschning ringde jag Beatrice som kom till Summit i fredags. Hon är dalkulla som jag, från Mora  =) Vi klickade verkligen och hon är hur rolig som helst så hon kommer jag garanterat hänga med mer *ler*.
Så vi åkte och käkade glass vid Magic Fountain *tummen upp*, mötte upp med Birgit och Silvia och visade Bea Short Hills Mall och Livingston Mall. Sen drog vi till Broadway Diner i Summit och åt middag. Efter det skjutsade vi Silvia till tåget och Bea hem. Jag ohc Birgit åkte och kollade på Insidious. det var en skum film =)  Folk pratade och skrattade som vanligt när man kollar på skräck filmer men vi hade roligt ändå =)

Beatrice shoppade loss på CVS =)


Jag och Birgit i en tom biosalong, innan folket kom!


Thanks girls =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback