Underbar fredag

Igår var det en sån där dag då allt känns så bra =) Ställde klockan på halv nio för att träna med Jean, vi gick/sprang 4 mile (1 mile är 1.6km). Efter det tog jag bilen till Best Buy (typ Elgiganten) för att köpa en ny kamera, kom hem, åt brunch, duschade och sen skypade jag med Mia och hennes två döttrar. Var så himla roligt, satt med ett fånigt leedne på läpparna mest hela tiden. Vi gjorde grimaser och fnittrade =)



Efter det löste jag in min check på banken, skypade jag med Elin i nästan 2 timmar (alltid lika roligt), bokade hostel i San Fransisco och Los Angeles för min resa sista månaden :D
När Joanna slutade vid sju åkte jag, Joanna, Jean och Bea till Magic Fountain och åt glass. Sen åkte vi till Route 10 för att se "Water for elephants". Helt underbar film, den var rolig, sorglig, hemsk, fin och helt amazing! Helt klart en sevärd film!!



Hade en toppen dag igår, lugn, roligt och en dag då jag fick mycket gjort!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback