Kisse, plask + Bio

Ville bara lägga upp lite bilder på lite allt möjligt.

Här är Obu, en av 6 katter i huset och även min favorit =)

J hoppar i en vatten puss, äntligen hade han iaf regnstövlarna på sig =)


Igår drog Birgit och Jean med mig på bio, behövde komma bort från huset. Kolla hur stor läsken är jämfört med min hand, sjuuukt! Vi såg The Lincon Lawyer, helt okej film.


Nu är det dags att jobba. Sen kommer My till mig ikväll och förhoppningsvis åker vi till Delaware Water Gap och fotvandrar imorgon =)



Kommentarer
Postat av: Peter L

Det måste vara en bra familj om det finns sex katter där! Obu ser härlig ut!

2011-03-27 @ 15:36:52
URL: http://eopl.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken söt missekatt! En riktig hankatt ser jag.. ;D Han skulle jag vilja krama om! å stor kram på dig med!

2011-03-29 @ 09:46:51
Postat av: Angelica

Ja han är en riktig gosig gubbe =) han ser så ståtlig ut där han sitter, som en sån här egyptisk staty lr vad det är :D

2011-03-29 @ 20:18:30
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback