Kreativ AB!

I lördags när jag jobbade så hittade min värd mamma ett Annas papparkaks hus och fick den briljanta ideen att vi skulle göra ett Påsk hus istället. Jag och T började ficka men hon tappade snart intresset och började sy med mamma istället. Efter två timmars envis het och en massa "lim" (florsocker och vatten) så var det bara att vänta på att det skulle torka. Eftersom det var så traigt och vi fick lov att laga alla delar så blev det extra svårt att sätta ihop. Men jag blev förvånad över min envishet, hade jag gjort det hemma hade jag blivit arg och slängt det för länge sen =)
Under tiden jag gjorde detta lagade min värd mamma gosedjur, J sov, W lekte med Play-Doh och T var lite allt i allo =)

Var viktigt att försöka stabilisera det med alla trasiga delar *ler*




Och i söndags dekorerade T huset helt själv =)





Igår var jag ledig och had een ritkigt skön dag. 
Skypade med mamma och pappa, gick till gymmet, fixade lite med scrapbooking till familjen och målade äntligen mina små dalahästar jag tog med mig hit. Har dragit ut på det länge men nu är det klarmålade och dekorerade. Är fakitkst grymt stolt över dem!!

Ville dekorera dem lite personligt så T fick en rosa häst (hennes älsklingsfärg är rosa) med diamanter och pojkarna fick en blå och grön häst med racer bils dekaler på =)





Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen! =) Nu blev jag imponerad! =D Jättefint pepparkaks-PÅSKhus! ;D Och grymt fina dalahästar.. Gud va roligt med massa pyssel, det bara kliar i fingrarna på mig! =) men den tiden kommer när jag kommer att kunna ta mig tid till sånt oxå.. =) (sitter och pluggar inför nästa tenta nu.. =S Btw. jag blev godkänd på tentan i fredags! =D Så en av två är klar nu! =D glad) Kram på dig vännen min! =) (Tänker på dig! <3)

2011-03-30 @ 19:13:24
Postat av: Angelica

Tack Tessa, va glad jag blir!!! :D Nej va roligt! Grattis, verkligen!! Vi ses snart vet du väl ;) Kramar i massor*

2011-04-06 @ 05:28:56
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback