Alla ska vi hem i slutändan...

I onsdags träffades jag, Malin, Jean och Sofia för att gå ut och äta. Vi hade en liten avskeds middag på Summit Diner för Sofia, hon åkte hem igår. Känns alltid konstigt när någon ska åka hem, alla berättar om samma känslor inför hemresan. Man har själv blandade känslor och jag själv blir nästan lite rädd inför den dagen.

Mina svenskar Malin och Sofia

Jag och min danska Jean

Nu är Sofia hemma med sin familj i Sverige. Känns konstigt att hon är hemma nu och igår när jag träffade henne på Starbucks var hon fortfarande här i USA. När vi lämnat av Sofia i onsdags sa jag till Malin och Jean att nästa gång någon åker hem är det jag. Kändes väldigt konstigt.

Men jag är glad att jag lärde känna Sofia till slut, bättre sent än aldrig =) Hoppas du får det bra i Oslo nu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback