Paket från älskade föräldrar :D

Här om dagen låg det ett paket utanför dörren och väntade på mig. Det var grönt och jag visste på en gång vad det betyder. PAKET FRÅN SVERIGE!
Som vanligt gick jag upp på mitt rum för att öppna det. Vill alltid vara själv när jag öppnar paket hemmifrån för vet att jag lätt kan bli känslosam. I paketet var det ett jättefint brev *hjärta*, en påse med skumtomtar som jag öppnade bums *underbart gott* och ett paket med ett rim. Jag tror jag vet vad det är i tack vare rimmet =) Tänker inte säga till er vad jag tror att det är men vet att jag sa till mamma att jag sagt till en kompis att det vore so coolt att gå runt i NYC med såna på sig nu i vinter för det är ju så mycket Dalarna/norra Sverige över dem =)

Hoppas ni inte har något emot att jag visar bilder på paketet mamma och pappa :P


Det som också är lite charmigt med att få paket hemmifrån är att du kan se att de har rest långt. De har sina skavanker både utsidan på det gröna och innehållet :) Men det är det bästa med att vara här, att få paket *tårkar tårar och ler*


Tack så hemskt mycket mamma och pappa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback