Inget slår svensk midsommar

Kommer sakna svenska midsommaren imorgon... I många år har det varit en av mina favorithögtider. En högtid med vänner och familj, god mat, Leksand+Gropen, midsommarstångs resning som tagit alldeles för lång tid, gitarrspelande och även en sommarstuga och en lada de senaste tre åren. Kommer sakna detta i år. Jag får jobba till halv tolv ist. Men jag deppar inte ihop för det. Får köpa något gott och hyra Remember me på On Demand istället :D

Glad midsommar alla mina nära och kära och lova mig att festa och fira för mig med.
Och framför allt tänka på mig under kvällen =)




Kommentarer
Postat av: Lina

Får önska dig en trevlig midsommar! Du får ta igen allt du missade nästa år! :) Thaien har uppehåll nu, får se hur det blir till hösten. Kanske kommer till USA då :D

2010-06-25 @ 09:15:30
URL: http://linascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback