Jag fick äntligen..

mina stövlar från Sverige =) Jag har provat så många stövlar men inte tyckt att några har varit nog sköna. Jag har så klart jämfört med de jag hade hemma. Frågade mamma om hon ville köpa ett par nya på Skohuset och skicka till mig och visst kunde hon göra det. Här om dagen kom det efterlängtade stövlarna. Såg att det bara stog "shoes" på deklarationen men hoppades så klart att det ändå låg lite godis i paketet. Och visst gjorde de det. Jag tog på mig mina stövlar och viftade med min godispåse och dansade runt i köket medan städerskan bara skrattade åt mig =)

Tack Mamma <3

Btw så hade jag en bra dag med barnen idag, mycket tjat med vi har skrattat en hel del <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback