Dag 2. Liberty State Park

På fredag satt vi först hemma hos mig och planerade till fredagen. Klockan hann bli 3 på eftermiddagen innan vi kom iväg på något. Vi åkte till Wendys och köpte mat sen till "Liberty State Park" som ligger här i New Jersey. Det var riktigt fint där och är ett perfekt ställe att åka till om man bara vill sitta och läsa och njuta... se själva.


Jag betalade 25 cent för att få se lite av Manhattan och Frihetsgudinnan på nära håll. Och jag fick även se Elin och Clas =)

Sen åkte vi hem till Malin för att äta middag med hennes värd familj. Det väntades mängder med Kinamat och efterätten hade jag, Elin och Clas köpt... Jordubbar, glass och grädde *smarrigt* Var en trevlig kväll med mycket prat och skratt, diskussioner och skämtande. Blev en tidig kväll eftersom lördags morgonen skulle bli väääldigt tidig =)



Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar kortet på dig som glad gubbe som vinkar när du ser oss!!=)

2010-10-13 @ 01:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback