Easter egg :D

Idag låg det ett grönt paket nedanför brevlådan, vilket betyder SVERIGE!!! Öppnade det och där i var det ett påskegg fullt med mitt favotir godis. Jag blev så glad =) T blev nyfiken och frågade vad det var och jag sa att våra påskägg ser ut så här i Sverige. Jag hon fick reda på vad det var i fick jag inte ha det ifred, hon ville prova Svenskt godis igen. jag tycker det bara är kul eftersom fröken T är väldigt kräsen *hihi*. Men hon gillade det, smakade på tänder och gelehallon. Sen stängde jag påsen och tyckte det var nog eftersom hon redan hade sin efterätt :P

Tack Mamma och Pappa så himla mycket <3 Ni vet att även om jag är snart 25 år tycker jag att det är lika kul att få ett påskägg, alla är vi barn innerst inne vet ni ;)





Kommentarer
Postat av: mamma

Va roligt att ägget kom fram:)Det är du verkligen värd och som sagt fast du snart är 25 så vet vi ju hur kul du tycker sånt här är.Så njut nu av svenskt godis:)Älskar dig kram mamma och pappa

2011-04-13 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback