Spontan skype-date

Alla som är här vet att det är nödvändigt att planera in skype-dater med nära och kära eftersom tidzonen skiljer sig så mycket. Skickade ett sms till mamma igår kväll innan jag la mig och frågade om hon ville skypa idag. Vid 3 på natten fick jag svar att visst ville hon det.

Pappa var också hemma så det var roligt. Vi pratade och skrattade i 2 timmar innan vi fick lov att sluta för jag skulle börja jobba. Känns så konstigt nu när man börjar prata om planer när man kommer hem och dag man ska flyga hem. Allt blir så otroligt verkligt.

Diskuterade en sak med Jean idag när vi hade playdate med de två yngsta. Varje dag som gått ett tag nu känns så lång och vill bara att den ska vara över. Tror att jag är så väl medveten om att det bara är 4 månader kvar nu att jag verkligen räknar ner. Får väl göra som pappa sa, skaffa ett långt snöre lr nått och slippa en stump för varje dag, till slut är det ingenting kvar och jag får åka hem till min underbara familj och väldigt fina vänner =)



Kommentarer
Postat av: Viktoria

4 månader går fort ska du se :)



Vad ska du göra när du kommer hem, vart det skola ? eller är jag helt ute å cycklar!

2011-01-09 @ 20:16:34
Postat av: Frida

Men sådär känner jag också. Varje dag känns så lång.

2011-01-10 @ 00:34:43
Postat av: mamma

Tack Angelica för en rolig skypestund,känns alltid så bra när vi pratat.Älskar dig/mamma

2011-01-10 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback