Carwash someone?

Söndag fm och jag och Joanna bestämde oss för att tvätta våran host dads bil. Vi har lovat att tvätta den i en vecka nu men det har alltid krockat när vi haft tid och tillgång till bilen så vi har inte kunnat ta den till biltvätten.. Så vi tänkte att vi tjänat 10 dollar var och tid på att göra det själva. Så vi tog fram svampar, damsugare, slang osv, och satt igång =) Var roligt eftersom vi fick en känsla av att vara hemma då vi tvättat bilarna där.

J fick tag på slangen och lyckades spruta ner Joanna, kan lova att jag skrattade!! W hjälpte oss att tvätta bort löddret från hjul och hjulhus. Kul att de ville hjälpa, medan T frågade Joanna förvånat "What are you doing?" =)

 

J, T och W hoppade i poolen eftersom den var ren och klar att bada i, jag och Joanna åkte till Jersey Gardens Mall eftersom hon behövde en bikini och sen till Ikea.

Jag kom inte ut från köpcentrumet tomhänt =)


Sen sprang vi snabbt in på IKEA och köpte lite gott, men inte till mig...


Kom hem och gjorde mig ordning
innan jag tog bilen till America för att hälsa på henne och hennes fina familj =) Blev bjuden på skaldjurs middag och fick än en gång prova på något nytt, bl.a friterad banan *ljumi*. Kollade sedan på film och hade det mysigt. Kändes så konstigt att man snart inte ska få träffa dem igen, men vi bestämde att vi ska ses en gång till innan jag åker hem <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback