"Ett år senare..."

Idag för ett år sedan landade jag på JFK i NYC. Nu har jag varit här ett år och min sista månad har börjat. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. De sista veckorna jag har jobbat har runnit iväg och jag har knappt hunnit tänka efter =)

På fredag åker jag till San Francisco och påbörjar min resa, på egen hand. På söndag börjar en guidad 8 dagars tur från SF till LA. Efter det kommer jag stanna två dagar där för att utforska och sen åka hem till Short Hills igen. Jag blir borta ca 1 ½ vecka. Kommer bli så himla roligt... och utmanande =)

If I can do this I can do anything!



Kommentarer
Postat av: Helena

Helt rätt! Ha en fantastiskt bra resa! :)

2011-05-11 @ 10:44:09
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback