Dear friends!

Idag tog jag och Jeannet en promenad till Millburn Diner och hon björd mig på frukost. Hon sa "It's on me because you are going home soon", så sött!
Vi började prata om vårat år här och reflekterade över hur vi utvecklats osv. Jag talade om för henne att hon har varit någon jag sett upp till (även om hon är yngre än mig =) ) just för att hon har en så framåt och drivande personlighet och det har även gjort mig mer drivande också. Vilket bara är positivt! När jag berättade för henne om hur jag kände blev jag tårögd och ledsen för att jag ska åka hem snart även om jag vet att även hon snart åker hem och inte kommer vara så långt bort, Danmark.

Thank you Jean for the Breakfast and your company <3


Jag har börjat umgås med människor här som jag kanske inte skulle umgås med hemma. Jag har alltid sagt att man känner rätt fort om man klickar eller inte men här är det annorlunda. Vi är alla i samma båt och jag har lärt mig att ta olika personligheter. Tjejerna som betyder väldigt mycket för mig idag och är mina närmaste vänner, har lärt mig otroligt mycket även om jag inte trodde det i början. Det har varit otroligt lärorikt och det har varit en otroligt upplevelse på alla vis =)

I love all my girl friends and I'm thankful for this year I've had here!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback