Brev angående Weekend Course

Fick ett brev på posten från Silver Bay här om dagen, det var information om helgen och vad som behövde göras innan jag kommer dit.
För övrigt tycker jag att det har varit väldigt lätt att anmäla sig. Skriva ut anmälan från deras hemsida (http://silverbayaupaircourse.com/), fylla i, jag skickade med en check i kuvertet (min värd mamma sa tt det var säkert vilket jag tyckte var helt galet) och la det på postlådan. Fick ett mail efter några dagar att jag blivit antagen. Nu tror inte jag att man direkt blir nekad till en plats på helg kurserna men ändå.

Så detta vad var kuvertet innehöll:
  • Brev om uppgifter som behöver göras innan eller efter att man varit på kursen. Man ska göra 1 personligt brev som ska innehålla olika saker. Och även en till uppgift, antingen föra dagbok i tre veckor om olika ämnen eller skriva en uppsats om ett ämne. Uppgifterna varierar beroende på om det är din 1:a eller 2:a helg kurs.
  • Information om regler, viktiga telefonnr., vägbeskrivning, viktiga tider och bekräftelse på betalning och anmälan.
  • Karta över området och de olika byggnaderna samt några riktlinjer.
Så jag antar att det bara är att sätta igång med uppgifterna för det är inget jag tänkt göra efter kursen. När jag varit på skolan den här helgen vill jag inte behöva sitta med någon läxa och stressa




Kommentarer
Postat av: Lina

Läxa, gud va längesen det var jag hörde det ordet! Det lät nästan lite spännande nu :P Hahaha!

2010-08-05 @ 19:38:44
URL: http://linascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback