Weekend off in Philadelphia, söndag

En pigg Sara som vaknade vid 9-10 tiden och en trött Angelica som sov till 11-12 tiden, åkte vi iväg till en park för att slappa och njuta av lite lugn. Perfekt dagen-efter "aktivitet" =)

Jag köpte med mig sallad, tortilla chips (farligt goda) och Sara köpta fruktsallad, juice och även yoghurt som smakade som dem vi har hemma med persikobitar *mm*

Nu när vi ändå bor i USA och alla vet att det inte är något som helst fel att tycka om sitt land här så tyckte vi det var lite kul att ta dessa bilderna =)


Efter våran picknick åkte vi till McDonalds och så klart köpte vi en varsin Caramel Frappuccino och jag tog en McFlurry Snack Size. Som så klart inte var snack size :)

Sara ville sen visa mig en skogsstig som hon brukar promenera på. Var kanonmysigt och det kändes verkligen som terapi att gå där. Vattnet som pålade och fåglarna som kvittrade, mina batterin blev garanterat laddade till max igen!



Tack för en rolig och kanonmysig helg Sara! Som sagt är mina batterin laddade på nytt =)




Kommentarer
Postat av: Sara nyrvik

Heej angie. Hade super kul jag med! Synd att helgen tog slut bara. Maste ses snart igen, my maste med. Nar skulle ni till six flags? Pussar

2010-07-14 @ 01:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback