Fredags party

Igår tog jag tåget och åkte in till NYC för att festa lite. Jag tog sen en taxi till förfesten på Manhattan innan det bar iväg till La Pomme. Var lite segt i början för de spelade för mycket gammal musik men sen blev det roligare. Så det var en rolig kväll, dagen efter (idag) var inte lika rolig däremot =)


Så idag åkte jag hem vid ett med en annan Au Pair som heter Lisa, jätte gullig tyska. Låg och små slumrade lite samtidigt som jag "tittade" på Idol. Sen åkte jag och Jean och beställde pizza, hämtade My och hennes mamma vid tågstationen och skjutsade hem dem till Warren. Vi köpte glass på Wendys och sen åkte vi hem till mig och tittade på "The Back-up Plan" med Jennifer Lopez. Åh va rolig den var, rekomenderas garanterat att ses =)

Thanks Jean for another nice afternoon. I really like hanging out with u!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback