Björnen sover :P

Jag började efter att J hade kommit hem från sin första dag på nursery school. Sen kom Jean förbi med hennes ena värdbarn J. Vi bestämde oss för att göra lite lunch och ta en promenad till lekparken med pojkarna. Tog ca 45 minuter att gå en väg men det var skönt eftersom det var lite svalare ute. Pojkarna lekte och åt lunch innan det var dags för att gå hem igen. Att man inte går med sittvagnen oftare eftersom J verkar gilla det?
Så när vi kom hem så la vi oss i sängen och läste lite sagor. Och förhoppnignsvis sover han nu. Blir en kortare nattime idag eftersom vi kom hem lite senare från lekparken.

Nu väntar jag på att kl ska bli 2.45 pm så jag kan väcka upp J för att gå coh hämta W och T från skolan. J har en tendens att bli arg som ett bi när man väcker honom, för han sover som en björn... tungt. =)
Jag tänkte att vi alla skulle ha ett litet poolparty idag på em. Eftersom vi ska stänga poolen vilken dag som helst kan det vara kul för barnen att ta ett sista dopp, ev äta middag utomhus och bara mysa =)

Min lunch, hemmagjord Smoothie och grovt bröd med ost, skinka och grönt =)


Slutar kl 7 pm idag så det är skönt. Ska gå med några tjejer till gymmet och sen ev. hänga lite med dem. Men har verkligen kommit in i tempot här, alltid saker planerade och ingen ledig stund för då ska man göra något. En kompis berättade för mig att när hennes mamma hade kommit och hälsat på blev hon så förvånad att det var så här mycket ansvar hennes dotter hade och mycket saker att göra hela tiden. Det trodde hon aldrig. Så det är nog inte så konstigt att man har Playdates här för folk har fullt upp. Nog för att jag är en planerare men här planerar jag dubbelt så mycket. Skriver till och med in i almenackan när och vilken tid jag måste träna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback