Träffade min Elin =)

Idag vid 11 tiden satt jag mig på tåget mot Newark för att sen ta bussen till flygplatsen... där skulle jag träffa Elin och hennes bror Clas en sväng innan de sen skulle åka vidare till Miami. Resan dit gick utan problem men när jag däremot skulle försöka hitta till Gaten var en annan femma. Men med hjälp av mycket trevlig och hjälpsam personal kom jag dit jag skulle. En kvinna bad mig att gå och sätta mig så länge eftersom det tydligen skulle ta ett tag innan de kom av planet och genom tullen. Då började jag bli riktigt nervös. Varför? jag här ingen aning faktiskt men var nog en hel del känslor som var inom mig just då. Efter ett tag ropade hon på mig och sa att jag kunde komma och sätta mig där hon stog. tror inte man fick stå där egentligen men men =)

Blev mer nervös av väntan och när jag sen såg dem och kramade om henne bubblade allt över och jag började gråta för fullt. Folk som gick förbi oss tittade på mig och log =) jag grät precis lika som jag gjorde när vi skulle säga hej då men den här gråten var av lycka. Sen letade vi reda på någonstans att äta och bara pratade. Kändes så himla konstigt att ha dem där. Och Elin som verkligen är en känsla av "hemma" för mig, var nu i USA där jag bor.

Nu har jag fått så otroligt mycket ny energi och det behövs tills vi ses igen med tanke på att det blir intensivt med jobb i två veckor igen. Längtar tills jag hänga med dem i en heeeel vecka =)

<3 Bilderna talar ju rätt bra för sig själva <3






Kommentarer
Postat av: Elin

Heeelt sjukt att ha träffat dig idag, kändes overkligt att se dig sitta där med tårarna i ögonen=) Har fortfarande inte fattat att ja faktiskt träffa dig...haha...Men snart så får vi som du sa en heeel vecka tillsammans!!

2010-09-23 @ 02:18:20
Postat av: Mia

Åhh,vad kul Angelica!

Njut av stunden och se fram emot veckan ni kommer få tillsammans.. Kram

2010-09-23 @ 17:40:22
URL: http://smaunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback