Weekend off April!

I fredags åkte jag till gymmet efter att jag slutat jobba kl. 6pm. Sen kom Jean och hämtade mig för att vi skulle åka hem till Birgit som ville ha lite sällskap hemma =) Bea kom också dit så vi alla åt godis, snackade, kollade på film och hade trevligt.




Lördag, My kom på fm och vi åkte till Route 10 för att hon behövde ha lite prylar. Vi käkade på TacoBell, var faktiskt så fint väder att vi satt i bakluckan på bilen. Folk måste trött vi varit dumma i huvudet =)

 

Sen hämtade vi upp Birgit och vi åkte och åt glass. Åkte sen på Bio med Beatrice på kvällen. Jag och My såg "Soul Surfer" och Bea och Birgit såg "Arthur". Soul surfer var en bra film, den fick en att tänka på att man ska vara tacksam för det man har i livet. Och filmen blir så mycket bättre när det är en sann berättelse.



Idag söndag: Jag och My tog det lugnt på morgonen, åt frulle och kollade på Supernatural, och jag flyttade ur mitt rum, tog en promenad med Jean och sen följde vi med henne på en MMA träning. Var roligt och jag vill inte veta hur mycket träningsvärk jag kommer ha de närmaste dagarna =)
 
Tog lite bilder ute idag för att visa er hur en vår i Short Hills ser ut =)
       

På kvällen åkte vi till Macaroni and Grill som inte alls var vad jag trodde det skulle vara. Trodde de skulle vara lite Diner stuk men det var en fin restaurang med helt underbar mat OCH glutenfri pasta =)

 

Thanks again my favourite girls for an awesome weekend! Love u all!!



Kommentarer
Postat av: Alma

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 22:44:22
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Angelica

Alma: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! Jag visste inte ens att man kunde prenumerera på bloggar så kan tyvärr inte svara på det. Men varför inte bara lägga till den i Dina Favoriter och kika in då och då =) Är du eller funderar du själv på att bli Au Pair?

2011-05-08 @ 02:43:25
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback