Bio och Woodbury Outlet

I fredags åkte jag, Malin, Matilda och Birgit till Route 10 för att kolla på "The Roommate" som hade premiär då. Det var nästan fullsatt och medelåldern var tyvärr 13-15 år. Kommer ihåg när jag var på premiären av Paranormal activity och hur stimmigt det var men det här var 7 resor värre. Folk klappade, skrek, skrattade, pratade och fällde kommentarer som förstörde en hel del. Förstår inte varför folk inte bara kan håll tyst eller kolla på den hemma om de inte kan knipa. Men hur som helst var filmen bra iaf =)



Efter bion åkte vi hem till Jean och hängde där med henne, My och Sofia. Snackade och slö kollade på tv. Vi såg en amerikansk variation av Pippi Långstrump =) Haha!





På lördag morgon tog jag det lungt med frulle och Spartacus: Gods of the arena. Grym serie om rommartiden och gladiatorer. Sen hängde jag på Jean, My och Sofia till Woodbury POutlet som ligger norr från oss.

I bilen på väg dit
 

Jag som "Multi-hanger" och Sofia hitta den perfekta is skrapan ;)
 



Gick i lite affären, en sportbutik,
Levis och Guess. Sen gick vi och åt på Applebees (check) =)
    

$75 och två skjortor till garderoben
senare var vi hemma. Jag åkte till gymmet och tog det lugnt hemma. Var väldigt trött så jag bara slöade framför tv till filmen "Ledgens of the Guardians". Så det här var mitt fynd idag =)







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! :D , vilken är den bästa filmen du har sätt det här året på bio än så länge då? :D

2011-04-20 @ 21:49:03
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Angelica

Beastly utan tvekan, har du sett den? Om inte så måste du =)

2011-04-21 @ 04:04:34
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback