Converse + Tacos

Då var det söndag igen, tiden går fort när man har roligt =) Gick till gymmet först och efter att jag duschat och gjort mig ordning åkte jag ohc hämtade My som var hos Jean för vi skulle till Jersey Gardens Mall. Det var Jeans tur att gå till gymmet så hon kunde inte hänga på.
Väl där så hittade jag mina Converse skor jag ville ha, betalade bara 39 dollar för dem vilket är ca 280 kr. Detta är faktiskt mina första converse skor, men jag har inte tyckt att 700kr har varit värt det hemma, men här javisst!! Helt sjukt, jag ska absolut köpa med mig ett par skinn hem, de kostar 420 kr.

 

När vi kom hem satt vi oss ute i solen på en filt på stenmuren och drack kaffe medans vi väntade på att Jean skulle bli klar. När hon dök upp åkte vi och handlade tacos. Medan vi åt det så kollade vi på Due Date, sån rolig film =) Fråga mig dock inte varför vi köpte Cream sweet corn ist för vanlig majs, såg ut som barnmat *my mistake* ;)

 Thank you girls for today <3
  



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh Converse!! Dom e så himla snygga!! Men jag har oxå alltid tyckt dom va för dyra. Får åka till USA och köpa mig ett par jag med. :P Hoppas allt är bra med dig, tycker du är så himla fin i håret!! Stor kram på dig!!

2011-02-28 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback