Lek ute i solen och bakning =)

Så igår söndag åkte mina värd föräldrar till Orlando, Florida för att vara borta till onsdag. Min värd pappa skulle dit med jobbet så min värd mamma följde med för nöjets skull.
Och eftersom det var söndag fick vi lov att komma på något att göra. Först åt vi frulle, kollade lite på tv (barnen, jag satt vid datorn) och sen drog jag med dem ut på gården. Det var så vackert ute så jag kunde inte förmå mig att stanna inne! jag sa att vi måste vara ute minst en timme, till lunch. Jag hjälpte W och T att bygga ett snowfort. Det blev väldigt imponerade och när det sen var dags för lunch gick jag in med J medan T och W var ute två timmar till. Vilket var väldigt imponerande.



När jag lagt J för en "nap", W och T hade kommit in och ätit lunch lät jag W spela Wii ett tag. Han är helt besatt i Mario Galaxy just nu! Jag började baka och T ville så klart hjälpa, alltid lika kul även om hon rörar till så mycket =) Såhär blev resultatet, en slags sockerkaka (mix så klart) med Chocolate fudge frosting på. T var så söt som till och med dekorerade den med mina initialer. Gott var det, J tyckte det med men T och W var inte lika imponerade. Desto mer till mig och J då :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback