My och Snowtubing

Efter en underbar frulle i lördags morgon kom My. Vi hade tänkt att fixa hennes dator lite snabbt och sen dra in till NYC, gå på Broadway show och njuta av staden. Vi började vid 10 och när vi var klara vid 14 mitt på dagen kom vi på att det var lite väl för sent.

Kändes som om när grabbarna hade LAN när man var ung =)
 

Sen bestämmde vi oss för att äta lunner (lunch/dinner) just på hittat =) Vi var båda överens om något onyttigt, Taco Bell blev det! Sen åkte vi och såg "The Eagle". Var en rikigt bra film faktiskt även om My var så rädd att hon skakade ett tag ;)
 



På söndagen var jag uppe med tuppen kl 7. Skulle bli hämtade av våran LCC (kontaktperson) kl 8.15 hos Jean. Vi mötte upp andra au pairer i Summit och tog följe därifrån till stället där vårat Snowtubing möte skulle hålla till. Vet inte vart vi var men bilturen tog en timme iaf. Var en rolig upplevelse även om jag bara åkte tre ggr, sen ville jag dricka varm choklad, äta godis och snacka med de andra istället =)
    

I bilen på väg hem *haha* Va roligt vi hade, eller ja på hemvägen sov vi mest men på ditvägen hade vi kul!


Och från Summit till Jeans hus fick vi tryckla ihop iss i baksätet =)


Var en rolig helg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback