Omtänksamma Malin =)

Idag när jag träffade Malin gav jag henne mina två tidningar som jag fått från Sverige i julklapp (tack igen Tessa). Jag tycker det är bättre att man ger dem vidare ään att slänga dem och speciellt när vi är här, då uppskattar vi svenska produkter och tidningar så mycket mer.
Tidigare i veckan har jag sett på hennes blogg att hon fått paket från Sveirge med skvallertidigningar och godis. Jag blir genast avis och påpekar varför hon inte la ut en bild på godiset och inte bara tidningarna? Godis grisen själv talar :p
Hur som helst så ger jag henne dem och hon säger att hon har något till mig med. Hon tar fram en "väl läst" Se & Hör och även en ziploc med svenskt godis. Så himla sött är inte det? Jag blev så glad!! =)

Så här är det! Tack Malin, smaskar för fullt just nu!!





Kommentarer
Postat av: Malin

Aw varsegod och tack själv :) Vet ju hur mycket du tycker om svenskt godis, men vem gör inte? :)

2011-02-12 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback