Ordinary Friday!

I morse åt jag frulle och kollade på Greys Anatomy från igår. Sen surfade jag lite och pratade med My om allt och inget (som vi alltid gör när vi pratar i telefon). Sen gjorde jag mig ordning och hämtade upp Malin i Mr. Car förresten, åkte till Summit och mötte upp med Matilda för att luncha ihop. Vi åt lunch på ett ritkigt fräscht ställe som hette Food. Väldigt modernt och maten var väldigt god + att personalen var söt *hihi* Så tjejig jag är! Efteråt gick vi till Starbucks och tog en kaffe/te och åt sötsaker =)

Sen åkte jag och Malin till Short Hills Mall och drömde oss bort bland alla fina kläder på Guess. Bara älskar den affären!! Men ville iaf visa er hur jag såg ut idag, med min nya skjorta från Levis. Ni vet som alla modebloggare gör... Dagens Outfit =)

Tack Malin och Matilda för lunchen. det lär vi göra om =)




Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket fint kort på dig:)Kram mor

2011-02-12 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback