Slut på intensivt jobb

Nu har mina värd föräldrar kommit hem. Var väldigt lägligt för jag är helt slut =) Men jag har också haft roliga och tokiga stunder med barnen och farfarn :D

Men nu ska jag bara jobba några få timmar torsdag och fredag sen ledig lör och sön. Sen jobba endast tre timmar på måndag. Det som jag uppskattar med mina värd föräldrar, även om man jobbar mycket tidvis så får man så mycket tillbaka. Och ledigheten är guld värd här. Det bästa man har faktiskt!
På lördag blir det kanske att följa med Sofia och My till NYC och gå på en Broadway Show, Wicked. Vi får se vad jag gör =)

Åh förresten... Idag när jag stog inne på posten för att skicka ett Valentines kort hem så nös jag. Då sa någon "Bless you". Blir fortfarande lite förvånad men så klart glad när en främling säger det. Undrar om jag själv kommer göra det när jag kommer hem? Jag gör det inte här men jag tänker alltid "Bless you".

Nu ska jag kolla min Facebook sen sova som en stock, hoppas jag :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback