Shopping och bio

I lördags jobbade jag mest. På morgonen igår söndag tittade jag på Supernatural som Jean och My har fått mig att börja titta på. Det är ju faktikst bra...



Sen hämtade jag upp Malin och Jeannet, åkte till Livingston mall där jag äntligen köpte mig en hatt som jag vlat ha alldeles för länge. Köpte även en slips. Ska bli spännande och se när man ska änvända den =)
Efter det åkte vi till Route 10, Five Below och Michaels. Vi köpte lite småprylar och jag köpte lite scrapbooking grejer på Michaels. Sen bestämde vi oss för att åka och käka för att fördriva tiden tills bion började (Black Swan) Så vi åkte och kollade när bion börjande, 4.35 pm. Så vi hade ca två timmar på oss...

En rolig sak!!! När vi sen skulle åka till Taco Bell blev vi förvirrade. På route 10 är det många "spanska svängar" eller "All turns" och man blir lätt förvirrad. tar man fel så är det bara att göra en ny spansk sväng och åka tillbaka + att det är mycket trafik. Bion var på ena sidan och Taco bell på andra så vi åkte ut från bion på ett ställe jag faktiskt aldrig åkt ut från. Om ni tittar på bilden så ställde jag mig i den filen som är till höger, det stog en bil där redan och jag och Jean diskuterade hur vi skulle kunna svänga vänster (på bilen höger). Det kändes fruktansvärt fel för bredvid oss (till erat höger) var det två filer som redan åkte i den riktningen vi ville. Men vi åkte på och hamnade där vi skulle tillslut. När vi sen stog där bilen är tagen från slog det mig att vi var i fel fil. Den filen till höger är för bilar som ska in till bion. Gud va vi skrattade och jag kände mig som en usel bilförare. Komplicerat men roligt var det.
När vi sen kom på just den här vägen igen för att köra in till bion.... tror ni inte att det är en bil som står i just den filen som vi stog i förut och som vi behövde åka i nu för att åka in. Haha ibland blir man fruktansvärt förvirrad på alla vägar här =).


Hur som helst satt vi på TacoBell i ca 1½ timme.
  

Filmen var grymt bra. Tror den var närmare 2 timmar men tiden gick så fort. Tycker filmen var bra gjord och Natalie Portman är en otroligt bra skådespeleska. Jeannet sa att hon läst att hon dansar själv i 90% av filmen, det tycker jag är otroligt. Hon har tydligen fått ligga i hårdträning för den här rollen. Filmen var brilljant och jag gillar den. Så tycker absolut att ni ska se den om ni får tillfälla till!
 

Sen åkte vi till Dunkin Donuts och köpte Vanilla Chai och satt och snackade om bl.a om vad vi gjort/våra syskon gjort mot oss när vi var små. Blev många skratt :)
Hade en kanon dag. Tack Malin och Jean!!

Detta var vad jag handlade idag. Förutom jackan,d en beställde jag från Guess.com i måndags =)
Grå hatt & svart slips=Hot topic
Väska=Marshalls
Rosa glittrigt papper och srickers=Michaels
Köpte även lite säker på Five Below som jag inte kan lägga upp än för det är presenter =)





Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken snygg jacka!!=) eller de ser så ut iaf för bilden är ju tyvärr inte så stor

2011-01-25 @ 12:16:55
Postat av: Frida

Ser fram emot "förvandlingen" till tuff brud. ;p

2011-01-26 @ 03:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback