Made by T

Igår när jag och barnen hade ätit frågade jag T om hon ville göra ett porträtt av mig. Och visst kunde hon göra det. Det blev en hel del fniss under ritandet och detta blev resultatet....På bildeen gör W en liten korrigering, vad det nu kan vara.

Titta noga vad hon skrivit på min tröja "I'm weirdo" Men det gör inget, för jag vill inte vara normal =)


Innan det började J med att utforska min mun. "Flashlight" sa han exalterat och sprang och hämtade en. efter en stund var det inte bara J utan alla tre barnen som utforskade min mun medan jag hade fullt sjå att gapa =) De var nog rä'tt imponerade att se strupen, halsen, tungan och allt annat.

Inte kanske den mest roliga bild jag lagt upp men därför gör jag den liten :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback